Alla inlägg under april 2007

Av Jenny - 4 april 2007 15:12

Skatteåterbäring för mig? Nej självklart inte! "Summa att betala: 10 409 kr" Gud vad kul!

Av Jenny - 4 april 2007 14:57

Island! Verkligen ett speciellt land, liknar inget annat land jag har varit i. Där finns ett fantastiskt landskap med geisrar och varma källor, men inte långt därifrån finns ett partyliv som kan liknas med New York. Och hur bra shopping som helst! En perfekt semester var det alltså. Var borta i 5 dagar och hann med allt; kultur, många varma utomhusbad, fest, shopping och såklart träffa min kompis och hennes barn som jag kom dit för att hälsa på. Fast det bara bor sammanlagt 300000 männikor på hela Island finns verkligen allt där. I Reykjavik bor ungefär lika många människor som i Sundsvall. Men ändå finns det säkert 10-15 stora klubbar där, ett femtiotal (minst) pubar och restauranger och alla de stora modehusen, plus en massa lokala designaffärer. Kan definitivt rekommendera ett besök dit oavsett vad man vill ha för slags semester.Kändes alldeles lagom att åka bort i fem dagar, hann verkligen längta tillbaka hem!Här hemma har det inte hänt så mycket, allt rullar på. Min farfar gick bort häromdagen, kändes självklart jättetråkigt men han fick aldrig lida vilket är en stor tröst. Så nu blir nästa Göteborgsbesök över valborg med en tråkig anledning- begravning. Hatar verkligen att gå på begravning! Men det blir en liten ceremoni med bara de närmaste, det är skönt.Något som är positivt är i alla fall att jag är så kär att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Jag har den bästa killen man kan tänka sig!

Presentation

Omröstning

Visst kan man inte slänga CD-skivor och böcker i en flytt?
 Nej, absolut inte
 I undantagsfall
 Jo, visst kan man det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards