Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Vård av sjuk man

Av Jenny - 27 februari 2008 21:15

Under de två år som jag och P har varit tillsammans så har inte P varit sjuk en enda gång. Förrän igår. När jag kom hem från jobbet låg han nerbäddad och mådde skit, har aldrig sett honom så ynklig. Febern var säkert uppe i 37.5 och han var mycket nära döden. Idag har han iaf lyckats ta sig iväg till träning med företagsbandet, de ska vara med i en tävling på fredag. Får se om han behöver hjälp att ta sig från bilen till sängen sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 8 mars 2008 20:38

Uttråkad, har inte flyttat på mig på ett tag (har ju bott i Sthlm i mer än 4 månader nu). Nu flyttar jag. Virtuellt i alla fall. Du hittar mig på www.jennypennan.blogg.se     ...

Av Jenny - 7 mars 2008 18:22

Det är sjukt vad fort veckorna går. Fredag igen, har haft en riktigt bra vecka. Igår var det AW med jobbet, det var inte så stor uppslutning men kul ändå. Idag kommer Nadja till Sthlm! Hon ska först på Let's dance så jag sluter upp med dansfolket...

Av Jenny - 5 mars 2008 22:07

Hjälp vad det händer mycket med folk runt mig just nu. Alla skaffar antingen barn, en ring på fingret eller båda. I sommar blir det bröllop för världens vackraste par, ska bli så kul! Fick inbjudan igår. Man blir ju sugen själv, men det får man ju in...

Av Jenny - 5 mars 2008 21:58

Igår var jag supertrött och somnade innan tio. Jag hade en jätteverklig dröm att jag låg på operationsbordet för en total makeover. I morse när jag traskar in på kontoret möts jag av flera personer som ger mig en massa komplimanger för mitt utseende ...

Av Jenny - 1 mars 2008 18:55

Det känns som om jag drömde gårdagen. P och några jobbarkompisar skulle spela i en rocktävling på Patricia. Har aldrig varit där innan men har förstått att det är klassat som Sthlms värsta/vidrigaste hak och blev mobbad på jobbet för att detta skulle...

Presentation

Omröstning

Visst kan man inte slänga CD-skivor och böcker i en flytt?
 Nej, absolut inte
 I undantagsfall
 Jo, visst kan man det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards